SVAR til Jørgen Grimstrup
No image

SVAR til Jørgen Grimstrup

SVAR til Jørgen Grimstrup?

Du har ret i, at hvis udgangspunktet havde været en historisk oversigt over hele Mellemøst-problemet, kunne og burde mange andre hændelser og begivenheder have været medtaget. Men vi har forsøgt at vinkle begivenheder i forhold til det nuværende Palæstina og den situation, almindelige ikke-militante palæstinensere befinder sig i. Et af målene for gruppen af lærere og rektorer, der besøgte Israel og Palæstina, var netop at få en øget forståelse for den baggrund, nogle af gruppens palæstinensiske elever kommer fra og skal forholde sig til i hjemmet.

?Det er vigtigt at understrege, at Gymnasieskolens redaktion ikke tager parti for nogen af parterne og til hver en tid tager afstand fra alle former for vold og drab.?

Morten Jest?Chefredaktør