Annonceinfo

Gymnasieskolen er et journalistisk fagblad, skrevet og redigeret af uddannede journalister, der med baggrund i deres uddannelse har en undersøgende og analyserende tilgang til deres arbejde.

Gymnasieskolen indeholder artikler om faglige spørgsmål, nyheder, interview og debat om emner inden for undervisningssektoren med særligt fokus på de gymnasiale uddannelser.

Gymnasieskolen udkommer seks gange om året og udgives af Gymnasieskolernes Lærerforening.

På gymnasieskolen.dk er der daglige nyheder, blog- og debatindlæg og anmeldelser. Her kan man holde sig orienteret om det nyeste inden for gymnasieverdenen.

Nyhedsbrevet udkommer hver torsdag med nyheder, blogindlæg, anmeldelser og debatindlæg fra gymnasieskolen.dk.
Nyhedsbrevet udkommer dog ikke i uge 7, 13, 27-32, 42, 52.

Magasinet læses af 48.000 akademikere, som i høj grad er kulturkonsumenter med hyppige teater- og museumsbesøg, ligesom fag- og skønlitteratur læses dagligt.

Gymnasieskolen er medlem af Dansk Fagpresse og bliver derfor oplagskontrolleret af Fagpressens Medie Kontrol.

Annoncesalg
Rosendahls Mediaservice
Annoncekonsulent: Kasper Kristensen, tlf. 76 10 11 44, mail: kakr@stibo.com

Oplag