Gymnasieskolen mangler boganmeldere – er det dig?
No image

Gymnasieskolen mangler boganmeldere – er det dig?

Gymnasieskolen søger gymnasielærere, der har tid og lyst til at anmelde undervisningsmateriale.

Gymnasieskolens redaktion får tilsendt et væld af spændende bøger og undervisningsmaterialer fra diverse forlag, men vi mangler folk til at læse og vurderer dem for os.
Derfor leder vi nu efter frivillige anmeldere blandt de bedst egnede til jobbet – gymnasielærerne selv.

Gymnasieskolen har en fast stab af anmeldere tilknyttet, men af og til går folk på pension eller skifter job, og kan  pludselig ikke længere afse den fornødne tid.
Imidlertid er det vigtigt for os, at vi har kompetente anmeldere til alle fag.

Bliver du boganmelder for Gymnasieskolen, kræver vi hverken fast levering eller frekvens, og du får selv lov at beslutte, hvilke bøger du vil anmelde.

Arbejdet er desuden ulønnet, men som anmelder får du naturligvis også lov til at beholde de materialer, vi sender til dig – ligesom du  kan forvente en lille gave til jul.

Vi mangler i øjeblikket anmeldere til fagene dansk, design, fransk, kemi, matematik og spansk.

Lyder det som noget for dig? Så kontakt chefredaktør Morten Jest på jest@gl.org

Vi glæder os til at høre fra dig!