Nyt nummer af Gymnasieskolen fyldt med nye idéer
Forside062019 Mindre

Nyt nummer af Gymnasieskolen fyldt med nye idéer

17 lærere giver deres bedste erfaringer om undervisning videre.

Et nyt skoleår er i fuld gang, og gymnasierne summer igen af liv. For lærerne betyder det atter massevis af undervisningstimer, der skal forberedes, så de kan blive fyldt med inspirerende opgaver, øvelser, projekter og diskussioner til glæde for eleverne.
Der foregår rigtig meget god undervisning ude på skolerne, og mange lærere er fyldt med gode idéer. Men alle kan have brug for at ryste posen og gøre noget nyt.

Der er mange muligheder for forandringer. Og heldigvis behøver man som lærer ikke finde på det hele selv. For kreative kolleger deler som regel gerne ud af deres gode erfaringer. Hvis man spørger.
Det har vi gjort – og vi har dedikeret dette nummer af bladet til vidensdeling.
Derfor møder du i det nyeste nummer af Gymnasieskolen 17 lærere, der fortæller om undervisningsmetoder, øvelser og nye måder at tænke på, som har virket for dem. Måske kan de inspirere dig.

Find bladet i postkassen eller læs det herunder: