Vil du hjælpe gymnasieskolen.dk med at blive bedre?
opinion shutterstock_335493416

Vil du hjælpe gymnasieskolen.dk med at blive bedre?

Gymnasieskolen skal have et nyt website, derfor har vi brug for din feedback.

For fagbladet Gymnasieskolen er det vigtigt at have et website, der bringer relevante historier, og som gymnasielærerne bruger og er tilfredse med. Derfor er lærernes mening meget vigtig for os.

For kort tid siden lavede vi en større, kvantitativ undersøgelse af alle Gymnasieskolens medier og platforme blandt gymnasielærerne, derudover vil vi gerne zoome endnu mere ned på gymnasielærernes oplevelse af gymnasieskolen.dk. Vi er nemlig i gang med at planlægge et nyt og bedre website. Derfor søger vi nu gymnasielærere, der vil deltage i et kort interview om brugen af gymnasieskolen.dk. På den måde kan du være med til at sætte dit præg på det kommende website. Vi kvitterer med stor tak, en æske god chokolade og et nyt og forbedret website.

Kort om interviewet:

• Interviewet er uformelt og kræver ikke nogen forberedelse.
  • Tid: 25 minutter i perioden den 12.-13. marts (aftales nærmere).
  • Sted: Virtuelt på Teams.
  • Interviewramme: Du vil blive bedt om at dele din skærm over Teams. Derudover skal du fortælle lidt om, hvordan du holder sig opdateret, hvordan du bruger gymnasieskolen.dk, hvad du synes om det nuværende website, og hvilke ønsker du har til fremtidigt.
  • Krav: Man er medlem af Gymnasieskolernes Lærerforening og bruger af gymnasieskolen.dk (i mere eller mindre grad).
  • Interesseret? Skriv en kort mail til chefredaktør Morten Jest jest@gl.org med navn, alder, fag og skole. Angiv desuden din brug af gymnasieskolen.dk på en skala fra 0-10, hvor 10 er superbruger. Vi har nemlig både brug for at tale med nogle, som bruger websitet i mere og mindre grad.