Velkommen til nyt Gymnasieskolen.dk

Det nye gymnasieskolen.dk

Velkommen til nyt Gymnasieskolen.dk

Tekst_ Malene Romme-Mølby

Vi har i den seneste tid arbejdet på at forny Gymnasieskolens nyhedssite. Derfor kan vi nu invitere jer ind i et nyt digitalt univers, som rummer flere digitale og visuelle muligheder, men som stadig har fokus på at fortælle de vigtigste historier for gymnasielærerne.

Vi har længe haft et ønske om at skabe en platform, hvor gymnasielærere lettere kan debattere og videndele. Vi fortsætter med at have både debat- og blogindlæg fra lærere, derudover kan man kommentere på de enkelte artikler og indlæg.

Deltag i debatten

Har du meget på hjerte om livet som gymnasielærer, og har du lyst til at dele dine erfaringer, udfordringer og glæder, så er du velkommen til at blive fast blogger på gymnasieskolen.dk.

Vi søger i øjeblikket flere gymnasielærere til at blogge fast på vores nyhedssite.

Læs mere her: Vil du blogge på Gymnasieskolen?

Har du ikke tid til at blogge fast, er du altid velkommen til at skrive et debatindlæg til gymnasieskolen.dk

Har du tidligere oprettet dig som bruger på gymnasieskolen.dk, vil din brugerprofil stadig eksistere. Første gang, du ønsker at kommentere eller uploade et debatindlæg, skal du dog oprette en ny adgangskode.

Når du er logget ind, kan du også gemme artikler til senere læsning.

Vil du hellere læse artiklerne på farten, har du også mulighed for at få artiklerne læst op.

Vi håber, at I kan lide fornyelsen, og som altid er I meget velkomne til at melde tilbage, hvis I har ris eller ros.

Gymnasieskolens redaktion