Følg os på Folkemødet
Folkemødet15

Følg os på Folkemødet

Følg med, når Gymnasieskolen de næste par dage holder dig opdateret direkte fra Folkemødet både på hjemmesiden, Facebook og Twitter.

Folkemødet er netop skudt i gang med en åbningstale klokken 14 efterfulgt af underholdning fra Dario Campeotto og Barbara Moleko.

GL er igen i år mødt op i den Bornholmske havneby Allinge for at diskutere gymnasiets og gymnasielærernes fremtid.
Er du ikke selv til stede på solskinsøen, holder Gymnasieskolen dig opdateret på gymnasieskolen.dk, Facebook og Twitter.
Følg @Gymnasieskolen på Twitter, på Facebook eller klik ind her på hjemmesiden, hvor vi løbende holder dig opdateret på de vigtigste uddannelsespolitiske debatter.

“Lyt lidt højere”
Åbningstalen blev i år afholdt af Bornholms Regionskommunes borgmester, Winni Grosbøll.

“Lyt lidt højere” var hovedbudskabet fra den bornholmske borgmester. “Lyt er det nye sort,” er nemlig hovedtemaet til årets Folkemøde.

I løbet af de næste tre dage  vil der være over 2.600 debatter og arrangementer, som deltagerne af Folkemødet frit kan deltage i.

Gymnasielærerne på dagsordenen
GL står selv for debatten lørdag den 13. juni; ”Kan jeg bruge min hue?”
Debatten er arrangeret i samarbejde med Danske Erhvervsskoler – Lederne, Danske Gymnasier og Politiken.

GL vil desuden deltage i flere paneldebatter for at sætte gymnasielærerne på dagsordenen.