Skriv om din studietur – Vind et ophold i Berlin
Berlin

Skriv om din studietur – Vind et ophold i Berlin

Gymnasieskolen udlodder i samarbejde med Happydays et hotelophold i Berlin for to personer i tre dage.

Studieturen er for mange elever et højdepunkt i gymnasiet. Men hvordan er det at være lærer på en studietur? Gymnasieskolen udskriver en læserkonkurrence om at skrive den bedste lærerfortælling fra en studietur.

Vi belønner den gode, originale, skæve, lærerige, sjove, alvorlige, tankevækkende fortælling om din studietur som lærer, mens en detaljeret gennemgang af studieturens forløb fra A-Z har knap så gode vinderchancer.

Redaktionen er dommerkomite, og vi forbeholder os ret til at offentliggøre de tilsendte historier i gymnasieskolen.dk.

Længde: Maksimum 4.000 anslag inklusivt mellemrum.

Deadline: Mandag den 3. december.

Præmien: Happydays udlodder et ophold for to personer på det fire stjernede hotel NH Berlin Treptow i tre nætter inklusiv morgenmad.

Historien mailes til johan@gl.org eller mrm@gl.org – skriv konkurrence-studietur i emnefeltet.